Lista cu documentele de interes public
- Acte normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Institutiei
- Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor institutiei, programul de funcţionare şi programul de audienţe;
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Institutiei, precum şi ale responsabililor cu difuzarea informaţiilor publice;
- Coordonatele de contact ale instituţiei, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
- Programele şi strategiile proprii în domeniul administraţiei publice
- Raportul anual cu privire la activitatea Institutiei;
- Regulamentul de organizare si functionare al Institutiei;
- Regulamentul intern al Casei Judeţene de Pensii Tulcea;
- Bugetul de venituri şi cheltuieli al institutiei şi bilanţul contabil;
- Comunicate de presă, buletine informative, documentare de presă, broşuri, pliante, afişe, ghiduri, privind activităţile instituţiei;
- Materiale prezentate în cadrul conferinţelor de presă şi declaraţii de presă;
- Declaraţii de avere;
- Documente necesare desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
- Informaţii privind organizarea licitaţiilor la nivelul Instituţiei, conform legislaţiei în vigoare;
- Prelucrări statistice proprii din sistemul de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale
- Lista societăţilor comerciale din turism cu care CNPP are încheiate contracte de prestări servicii pentru eliberarea biletelor de tratament balnear
Lista cuprinzand categoriile de documente produse si / sau gestionate, potrivit legii
- Acte normative
- Borderouri de expediere corespondenţă
- Borderouri speciale pentru plata drepturilor
- Carta de audit intern
- Circulare elaborate în vederea aplicării unitare a prevederilor legale din domeniu de competenţă
- Codul de conduită specific domeniului de activitate
- Corespondenţă (intra şi inter-instituţională, cetăţeni, persoane juridice)
- Condică de prezenţă
- Chestionare
- Decizii emise de directorul executiv
- Decizii privind stabilirea drepturilor
- Decizii privind stabilirea debitelor
- Documentaţii de atribuire a contractelor de achiziţie publică, cereri pentru oferte, contracte de achiziţii publice
- Documente contabile: bilanţul contabil, bugetul de venituri şi cheltuieli, cont de rezultat patrimonial, cont execuţie cheltuieli, cont execuţie venituri
- Documente privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor
- Dosare de achiziţie publică
- Dosare profesionale
- Dosare de audit public intern
- Documente justificative, angajamente bugetare şi legale, ordonanţări de plată
- Documentaţie de prevenire a accidentelor de muncă şi bolilor profesionale
- Documentaţia privind reprezentarea în instanţă
- Formulare specifice domeniului de activitate
- Hotărâri emise de comisiile de aplicare a legilor speciale
- Materiale de informare ( ghiduri, broşuri, etc.)
- Metodologii de lucru, norme interne
- Note de prezentare
- Petiţii
- Planuri multianuale şi anuale de audit
- Procese verbale de control, note de constatare
- Proceduri de sistem şi operaţionale de lucru
- Programe şi strategii în domeniu
- Programul de dezvoltare anual al Sistemului de Control Intern /Managerial
- Protocoale de colaborare cu diferite autorităţi şi instituţii publice
- Rapoarte şi analize
- Răspunsuri la petiţii sau alt tip de solicitări provenite de la autorităţi şi instituţii ale statului, persoane juridice, persoane fizice, mass-media
- Referate
- Registre de evidenţă
- Registre intrare – ieşire corespondenţă
- Registrul de evidenţă a cauzelor pe rol la instanţele de judecată
- Regulamentul intern
- Regulamentul propriu de organizare şi funcţionare
- Situaţii nominale ale posturilor si personalului pe compartimente
- Situaţii periodice privind domeniul de activitate
- Situatii statistice
- Ştatele de funcţii